Hey I’m just lookin’ for a good time

Lördag, jag hade tänkt åka till Skövde och shoppa lite, kanske åka och klaga på min telefon också men ja, det blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag inte vaknade förrän ett. Och det för att pappa väckte mig. Inte så väldigt bra egentligen. Så idag fick snabbt bli dagen att ta tag i saker, som att fixa över all min musik till den nya datorn (för det har jag fortfarande inte gjort), fixa iTunes så jag kan föra över musik till min iPod igen, skriva lite och fixa en sak som jag funderat på att göra någon vecka. Sen ska jag springa, känns som det kan behövas. Men inte innan jag fixat all min musik!
Ikväll blir det lite fest hos Sofie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0