Come on, come out

Det är fredag, och jag firar detta med en ny header på bloggen, fräscht. Om en och en halvtimme börjar jag jobba igen men sen är det Helg med stort H, jag har inga planer och känner att det kan bli en spontanhelg för mig. Får se vad jag hittar på med andra ord.

Sen att det är tre veckor kvar att jobba, tre veckor kvar till Grekland och bara tre dagar kvar tills lönen rasar in på kontot är inget jag klagar över.
Hittar jag inte på nåt väldigt kul blir det fler inlägg idag. Kul för er.

Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: annaskatten

åh vad fint du har gjort det då :) fixat det själv?!

2010-07-25 @ 00:58:58
Postat av: Matilda

Yes box min Annaskatt, det har jag fixat själv :)

2010-07-25 @ 22:10:31
URL: http://luckyfutures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0