You know I haven't slept in weeks, you're the only thing I see

Och man kan undra om jag inte borde vara pigg snart? Jag har sovit rätt många timmar de senaste dygnen men ändå går jag och är lite småtrött sen på eftermiddagen/kvällen. Av någon konstig anledning. Men det har varit bra sista dagar på lovet i alla fall och jag trivs med att vara ledig. Synd bara att jag knappt har fått känna på den här känslan förrän nu.

Jag har dessutom hittat lösningen vi alla med godisförbud kan ta till när suget blir för stort. Jag stod nämligen på ica och plockade en massa godis till min kära mamma, då blev det lite jobbigt att veta om att jag inte skulle få en enda av de där små godingarna. Fast nu är det ju bara i början av förbudet som det är jobbigt. Men i alla fall, min lösning blev enkel, god och mycket bättre än allt vad godis heter. Hallon och glass. För bra för att vara sant. Så himla gott var det. Och helt klart något att äta en fredagkväll så där. Perfekt.

Nu ska jag ta till boken, ljusen och musiken igen. Jag tycker det är urmysigt att tända några ljus, läsa lite bok och lyssna på lite musik. Jag trodde ett tag att jag skulle tröttna på Possibility av lykke Li men jag tycker nästan det är charmigt med den låten och lite ljus som brinner. Fint i alla fall.

Sen önskar jag mig den här också. Mycket mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0