We just can't get a ride, but we're on the road

Jag har typ en unik läsare på den här bloggen, eller kanske två. Lisa är ju helt klart en av dem. Och hon tyckte jag hade blivit lite snål med musiken på senaste. Så till hennes ära (eller nåt?) ska jag nu bjuda på en favoritlåt av allas vårt älskade OneRepublic.

Och under tiden som ni lyssnar på den spenderar jag ett fyra timmars långt hål med glatt folk, musik och kanske en stunds läsning av en bok. Ja fin svenska där känner jag dessutom.

Och sen så ska jag påpeka att det är tisdag och att vi åker till Stockholm i övermorgon, och att jag längtar en del!


Fint med lite färg också.

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAAAAA :D <3

Jag är allt bra unik jag (A) ;)

2010-01-26 @ 12:16:51
Postat av: johanna

aha så jag läer inte heller varje dag? :O:O

2010-01-26 @ 14:43:20
Postat av: Anonym

läser* ;)

2010-01-26 @ 14:43:47
Postat av: Matilda

men hallå, det står ju att jag har två unika läsare ;) men det är nog tre till och med, du, lisa och anna :)

2010-01-26 @ 17:56:36
URL: http://luckyfutures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0