This is it, can you hear me?

Som väntat blev det ingen träning för min del idag, förkyldningen jag fruktade visade sig vara väldigt närvarande imorse när jag vaknade med halsont och huvudvärk. Ett tag funderade jag på om det verkligen skulle vara värt att gå upp och gå till skolan idag. Men det var det, jag blev piggare med en gång faktiskt och att jag fick ha bilen gjorde ju sitt. Det blev en bra dag idag, som jag trodde. Bra bra!

Sitter och lyssnar på Angels & Airwaves och tycker att onsdagskväller är helt okej.
Och så inser jag att jag hade rätt om en sak, det blir inget vidare fantastiskt inlägg idag heller. Men jaja, jag kanske ska göra ett försöka imorgon? Lite piggare, och lite mer fantasifull. Kanske i alla fall, men jag lovar inget.

Lite bok och musik får avsluta kvällen på bästa sätt. Och ett ljus i fönstret. Mysigt. Sen ska jag sova.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Vad synd att jag missade den då.. Men fisk kommer ju ofta så jag lär nog få smaka den även om jag inte vill :P haha

2010-01-14 @ 10:51:50
URL: http://cherryhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0