The take over, the break's over

Jaha, då var sista jullovet slut. Det känns lite som att jag bara har haft lov en vecka, och rent tekniskt sett är ju det sant. Men som mamma sa, jag ska inte klaga, det har hänt rätt mycket det här lovet. Jag har hunnit jobba, fira jul, shoppa, fira mer jul, jobba lite mer, firat nyår och varit i Mora. Så ja det har nog hänt rätt mycket ändå.

Men sista jullovet då. Känns ju lite spännande på nåt sätt. Sista terminen på gymnasiet. Ja det är lite spännande faktiskt. fast det här inlägget är ju också rätt spännande. Eller inte.

Jag har verkligen inte gjort alls mycket idag, sett på film i typ hundra år eller nåt, men är det sista lediga dagen måste man få göra det också. Men jag känner att jag har lite för mycket energi för att gå och lägga mig så jag kanske inte borde chillat precis heeela dagen. Men det är inget lite mysmusik kan ändra på.

Nej jag känner att jag inte kommer någonstans alls med det här inlägget.


Det var allt jag hade att säga, ganska ovärt men det är ju sånt ni är vana vid när det kommer till mina inlägg. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skona hittades på rea oxå :) inte alltför dyra och snygga va de oxå, nu har jag min morot till att lära mig :) men fixar jag det inte har du första ching :)

2010-01-11 @ 12:52:39
URL: http://cherryhome.blogg.se/
Postat av: Lisa

Alltid lika kul att läsa det du skriver gumman <3

Gärna mer tips på musik! :) Du vet jag älskar din smak! Puss <3

2010-01-11 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0