The heart of the matter

Imorgon är det träning på berget och fortsätter den här känslan av att vara på väg att bli förkyld kommer jag bli väldigt ledsen, för jag är taggad på att glida omkring i spåren ett tag. Det är mysigt om inte annat. Därför hoppas jag att det här bara är en väldigt tillfällig känsla.

För övrigt bra eftermiddag, först cruisa runt med Johanna som tog körkort idag och sen hem och se på tv hela eftermiddagen och nu sitter jag är och lyssnar på musik och saknar att sitta vid den bärbara datorn. Men det kommer väl snart det med hoppas vi. och så smsar jag med min snart nio-åriga kusin, söt som socker. Jag och lillebror har lovat att gå på bio med honom och Siri, blir kul. fast är det att lova när det är ens egen idé? Då är det väl mer de som lovar att komma med?

Nu ska jag fortsätta med mitt musiklyssnande, bland annat låten i detta inlägget.
Och så ser jag fram emot att vara medieansvarig på en skidtävling nästa helg, vem vet, man kanske kan få fler bilder publicerade :)

Bra låt och en av de bästa filmerna som finns.

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att du ska vara medieansvarig !

2010-01-12 @ 19:39:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: christin

Mandy moore sjunger bra, har en skiva med henne som jag gillar

2010-01-12 @ 21:34:51
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0