Sun in my eyes

Klockan är alldeles för mycket för att en förkyld människa som ska upp om typ 6 timmar ska sitta uppe, men det är svårt att slita sig när internet för en gångs skull fungerar på den bärbara datorn. Men jag lovar, jag ska ta tag i livet och lägga mig nu. Skulle bara kolla projektmailen inför mötet imorgon. Känns rätt himla skönt att det äntligen har släppt lite för oss, allt flyter på lite bättre nu. Känns väldigt bra vill jag lova.

Nu börjar det närma sig måndag och jag måste upp och duscha innan skolan imorgon så det kanske börjar bli dags att lägga sig. Men eftersom det kändes så ensamt att sova själv i min stora nya säng (ja det här är väldigt oseriöst) så ska jag sällskapa med världens bästa iPod i natt, mycket bra.

Och den här ska jag somna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0