Stockholm vaknar långsamt

Ja efter att jag och mina latinare har röjt runt i hela Stockholm sen i torsdags eftermiddag så kan storstaden andas ut igen. Ingen behöver oroa sig för att vi ska röja runt och leta efter folk som tyvärr nästan inte en människa vet vilka de är eller att vi ska springa runt och bli filmade till en film. Haha ja, låt mig säga så här: Spårad helg som innehöll allt mellan: Tex Mex och cider på Cocodrillo, Tyresö och smarta killar som kan klockan, tacos och tv med blå ögonskugga, Sture Linnér och semlor, kinamat, vin, cider och After! Mycket trevligt.

Lagom sliten är man i alla fall. Var ute till fyra-tiden igår och väcktes kvart i elva av att Ebba stod precis ovanför bäddsoffan, men vi hade galet kul. Det var lite vin hos Madde, det var promenad på Stockholms gator, det var After, det var lite cider, det var sköna Stockholmare, det var snowboardkillen som ingen visste vem det var men som lovade kontrakt till både mig och Zkillan och sen det var hej då vid tunnelbanan och ett samtal till en klasskompis innan vi somnade gott i Maddes lägenhet. Men galet bra kväll var det i alla fall. Uppskattades.

Sen att sitta fem timmar i en buss med Klaras snack om psykoser och sommaren var rätt kul det med. Tack till världens bästa gäng för världens bästa helg i huvudstaden. Och snart återvänder jag med shopping i siktet.

Jag igår innan utgång.

Nu ska jag sova. Det behövs om man ska orka med vardagen imorgon igen. Men jag vill bara säga så här. Jag gillar Stockholm och allt staden har att bjuda på, trots några praktexempel på idioter, men såna finns det även i den här lilla staden.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0