Slow life

Jag undrar lite varför allt alltid ska komma att hända på samma dag, finns det aldrig en tid då allt är lite mer utspritt? Nu har jag bokat upp mig på tre saker ikväll. Ganska uppenbart att jag måste välja bort en sak och jag kan inte för allt i världen bestämma vilket. Efter projektmötet har jag två saker inplanerade samtidigt. Det är allt annat än bra då jag verkligen vill båda sakerna. Det ena är pulka med mysiga tjejer. Det andra är tv-maraton med glatt skidfolk. Ja jag är sugen på båda. Men det är ju bara att bestämma sig då.

I alla fall sitter jag här med min psykologi-inlämning och hoppas på att den blir klar snart så jag kan fortsätta över till att leta lite fakta om Akropolis och sen fixa lite mer till projektet. Sen kanske jag faktiskt kan ta det lite lugnt också och se klart Narnia som jag såg till frukosten förut, vilket känns som flera hundra timmar sedan. jaja, nu ska jag inte tjata om det utan fortsätta med mitt.
 
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0