Reason to believe

Jag är rätt trött och har planer på att somna lite tidigare än vanligt. Fast sen om jag gör enligt mina planer är det ingen som vet. Men jag känner mig full av energi inför sista skoldagen den här veckan i alla fall, tränade styrka förut. Mycket behaglig träningsvärk jag kommer ha imorgon. Men jag är laddad för mysig kväll med Lisa ändå. För det blir riktigt bra!

Och så längtar jag till tisdag! Och till torsdag, och till fredag och till helgen. Och till den här helgen! Ja jag längtar till en massa bra saker. Men det tar vi inte nu, för nu ska jag sova. God natt!



Och nu får du sluta vara sjuk och komma tillbaka till skolan! <3


Kommentarer
Postat av: emmsan

gulleplutt <3

2010-01-25 @ 13:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0