Och världen håller andan

Det blev en riktigt lyckad kväll minsann. Det var Svensson Svensson-maraton med skidfolk efter mötet och vi såg rätt många avsnitt och det blev en hel del skratt. Kul kväll minsann.

Imorgon ska jag, Emmy och Bella åka och shoppa så det skriker om det. Hoppas jag i alla fall, jag är lite shoppingsugen men jag vet inte om jag egentligen behöver något, så känner jag mig själv rätt kommer jag hem med ett sånt där stärkande nagellack eller bara nån t-shirt. Men det är aldrig fel att dra iväg på en heldag med girlsen.

Och för en gång skull verkar det fungera lite med vårt projekt. Även om jag var tvungen att gå tidigare från mötet så fick jag ett sms om att det hela verkar lösa sig till att vi kommer iväg till i alla fall Stockholm i slutet av månaden. Kan bara bli en massa bra!

Nu är det dags att sova, eller så ska jag prova trippeltången jag fick låna av Klara den ängeln. Jaja, nåt blir det i alla fall. God natt!

Från sista helgen i augusti som jag spenderade med Anna i Stockholm, vi bodde flott som bara den, shoppade tills vi inte orkade bära mer och så flummade vi loss på lördagkvällen. Och sen sprang vi Tjejmilen också ja. Kunglig helg var det ja!

Kommentarer
Postat av: annapanna

KUNGLIG HELG, jajjemän! och det ska göras om :)

2010-01-07 @ 14:41:03
Postat av: Matilda

Jo tack det gör vi om snarast! :)

2010-01-07 @ 18:39:45
URL: http://luckyfutures.blogg.se/
Postat av: Maja

Du är som jag, sugen på att shoppa men behöver inget:D

2010-01-07 @ 19:15:58
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

svensson svensson är riktigt kul! :D

2010-01-07 @ 19:23:51
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: hanna

Fin blogg, kolla gärna in på min och komentera :)

2010-01-07 @ 19:48:14
URL: http://hannahedqvists.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kanske är det jag som bara har missat det men vore kul att få höra mer om ert projektarbete :D Ser fram emot det!

2010-01-09 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0