Och du går ensam hem från krogen, och jag undrar hur du gör..

Jag är hemma från att ha firat Emmy som fyllde år. Jag sitter kvar i mina leggins och mitt linne och är så nära att gå att lägga mig men jag kände bara för att ge er lite livstecken. Det kan man behöva ibland.

Det bästa med den här kvällen var helt klart att ha bilen, tänk er själva att slippa gå hem, själv och frusen genom halva stan för att komma hem och inse att inte ens täcket värmer en ordentligt. Nej, det var helt klart en bra idé att ha bilen. Det gör jag gärna om.

Nu ska jag sova, det virvlar ord i min hjärna som nog bara får ut sin rätt i drömmens värld. God natt!


Jag gillar verkligen den här bilden, ifall ni inte har förstått det :P

____________________________
jag tror jag är den enda som förstår sig på mig, och ibland tror jag att inte ens jag själv förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0