No sound but the wind

Det har varit tisdag. Det är onsdag imorgon och det innebär att det är en dag kvar i skolan för min del. Känns rätt underbart vill jag lova. Och att åka till Stockholm med de bästa latinarna kommer bli rätt great.

Anna frågade precis om jag skriver något på bloggen som är av värde idag. Jag kom fram till det att så blir det nog inte idag heller. Jag har så lite att skriva om känner jag. Jag gör liksom inget speciellt. Men ändå så mycket. Och ska jag vara helt ärlig hade jag något jättebra att skriva om förut men det bara försvann ur hjärnan. Så det är nog inte ens värt att försöka komma på vad det var. Men nu ska jag göra som så här: skriva klart engelskan, kolla på latinen och sen läsa bok. Sen ska jag sova och imorgon väntar allt mellan fika med Malin, hämtande av ostkorgar och packning till huvudstaden, städning av rummet, träning (skidor eller styrka, beror väl lite på vad armen känner för) och en massa annat som ska fixas. Sen sitter jag där, på väg.

Och nu sitter jag här, på väg. Fast bara på väg mot engelskan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin bild:)

2010-01-27 @ 17:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0