I'm told you´re the best that we've ever had

Fredag och rent tekniskt sett sista lovdagen. Helg är ju ändå alltid helg. jag ska snart iväg till mormor och morfar och hälsa på kusinerna lite. De pratade om pulka men jag tror inte jag ska åka nåt, har sjukt ont i nacken. Men kanske att fota de små liven lite. Blir nog himla bra bilder idag med solen, snön och världens sötaste kusiner.

Sen blir det att ta tag i det där med balklänning. Ska ta mig en ordentlig titt. Kanske kommer mamma dit också. Men i vilket fall som helst ska jag försöka hitta något jag kan tänka mig så jag kan rapportera till min sömerska sen. Och jag är sugen på att hitta nåt mer i Skövde, men det känns lite som att jag inte behöver det. Men nåt kul kan jag nog hitta på.

Nu ska jag droga Onerepublic och försöka fixa det här med hur man tar sig till Skövde när fritidskortet inte funkar före fyra. Men inget hindrar mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0