I step outside my mind's eyes for a minute

Det blir lätt så, man fastnar i gamla, gamla inlägg på gamla, gamla bloggen. Jag kollar ett år, två år tillbaka och så kommer jag till slut till sommaren 2009. Jag läste precis sista inlägget innan Grekland och insåg att jag längtar efter den känslan, att packa det absolut sista och dra ut resväskan till en väntande bil och dra i väg mot oanade äventyr. Och jag längtar till den här sommaren, för blev förra bra så ska den här bli hundra gånger bättre! och det finns en anledning till att sommaren är ljusare.

Imorgon ska det förhoppningsvis vara lika soligt och fint som idag och då ska jag ta med mig kameran på promenad på berget och det ska bli bilder som om jag aldrig gjort annat. Jag ska bara låta kameran smattra på och förhoppningsvis kommer jag hem med de sista bilderna att framkalla. Ytterligare ett steg i min förvandlade värld.

Och nu ska jag hoppa in i duschen, stå där ett tag och sen se vad det blir av kvällen. Säger då det: Bra lördag!


Jag sa att jag saknar sommaren va?




Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: tack! sådant där är så himla roligt att få höra, jag blir så glad ska du veta :)

2010-01-09 @ 17:59:24
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0