I need my sleep

Det är lördag, jag borde, för att jag är jag, sitta uppe till två och glo på ingenting och trivas med det. Men idag känner jag bara för att krypa ner i sängen och stanna där till imorgon förmiddag. Jag är helt totalt slut, men sen finns det en liten del i mig som ser fram emot att sova första natten i nya sängen också.

Och imorgon ska jag på bio, jag älskar verkligen att gå på bio. Något jag skulle kunna göra varje helg om jag fick.
Nej, jag funderar på att ta tag i livet, ta fram en bok, kanske lite film eller bara helt enkelt musik och krypa ner i sängen och hoppas på att jag inte känner mig förvirrad när jag vaknar imorgon och typ börjar undra var jag är eller nåt. Vore kanske inte någon höjdare direkt.


Ibland drömmer jag mig tillbaka till den här sängen, på Sheraton i Stockholm, för den sängen var bra skön vill jag lova. Som att sova på ett moln ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0