I need another story

Då var jag hemma igen, eller ja det har jag varit ett dygn men ändå. Och vad har jag då hunnit med sen sist jag skrev här?

- Jag har firat nyår hos Filip. Det var en riktigt, riktigt bra kväll som slutade runt fyra då jag dök i säng för cirka 5½ timmars sömn. Det var skönt så länge det varade så att säga :P
- Jag har inte bara inlett ett nytt år utan även ett helt nytt decennium. Men det har ju resten av världen också så det är väl ingen merit direkt.
- Jag har åkt till Mora på skidläger.
- Jag har åkt skidor hela helgen. Nice!
- Jag har haft en underbar helg med underbara kompisar och det har varit allt från skidor till pizza och massage. Väldigt mycket bra.
- Jag har tagit lovets första chilldag och det blev verkligen en heldag. Med glass, popcorn, två Legally Blonde-filmer och en massa bra.

För att sammanfatta det hela. 2010 har börjat ganska bra.


Bild från nyår. Mycket bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du verkar ha fått en bra start på det nya året :)

Hoppas resten av året fylls med samma anda !! Lycka till sötnos

2010-01-06 @ 13:36:28
URL: http://cherryhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0