I hear in my mind all of this music

I min värld är det nästan förbjudet att skriva ett inlägg kort efter det man skrev förut. Dels för att det antagligen inte går att klämma ur nåt mer värdefullt ur mina fingrar så det blir bara ett väldigt onödigt inlägg. Och dels för att jag tycker det känns som jag typ inte har nåt annat liv än bloggen vilket jag verkligen har.

Men jag har bara en liten sak att säga. Jag gillar den här tisdagen ändå, trots halsont och allmänt förkyldningskänsla!


Nu har jag väl i alla fall klämt ur det sista som går att få fram ur mina fingrar och min hjärna idag. Förvänta er inget överdrivet fantastiskt inlägg imorgon heller. Nu ska jag se om det finns nåt kul kvar på facebook och sen ska jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0