To know me as hardly golden is to know me all wrong

Jag har lite lätt börjat fundera på det här med ödet eller slumpen. Vilket ska man tro på? Jag tror att jag har kommit fram till att det nog kan vara någon slags twisted blandning av det hela. Att det finns något slags öde, eller ja någon slags mening med livet i alla fall men att man kan styra det lite själv och att det för det mesta handlar om slumpen. Att man ska vara på rätt plats på rätt tillfälle eller fel plats på fel tillfälle.

Och då kommer nästa fråga.
Kan man vara på fel plats på rätt tillfälle och kan man vara på rätt plats på fel tillfälle?

Jag ser fram emot:
Bussresa, latinflum, torsdagsmys för att fira Klara, weekend med latinarna och jordnötssås till kinamaten på lördag!

Och med det lämnar jag er för en större stad och en livligare helg.


Och jag hade nästan glömt att jag absolut älskar Band of Horses. Men så hör jag dem igen och jag minns varför jag hade velat gå på Way out West i sommar. Blir den här några gånger i bussen imorgon.

Kommentarer
Postat av: bella

Någon dag ska vi ha en djup diskussion om ödet och slumpen, glöm inte det ;)

2010-01-29 @ 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0