Chanses are..

Jag är verkligen helt slut. Ska nog lägga mig och läsa och ta det allmänt lugnt i kväll och väldigt snart ta och sova lite. Har haft en bra dag, men den slutade mindre lyckad då jag halkade på en isfläck, och med kameran i handen var det enda jag kunde tänka på att den inte skulle gå sönder, det är liksom min kamera som säkert skulle kosta 6000-7000 kronor och min grannes blixt som går på en del den också, så jag höll upp armen och landade på armbågen, rakt på isen så det kändes ju ungefär som att jag krossade den. Tur hade jag i alla fall och det var nog inte mer än en ordentlig smäll men ont gjorde det och det lär det ju göra några dagar. Men jag går på alvedon och ska försöka sova bort smärtan lite.

Ja som sagt, helt slut. Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0