Come summer

Jag sitter med psykologin och känner att det hela har lossnat lite så nu flyter det på rätt bra. Konstigt att motivationen kom när jag skriver om motivationspsykologi. Spännande. Eller så är motivationen att göra klart det bara för att jag ska fixa en massa efter att jag är klar. Kan också bli spännande.

En annan motivation jag har är ett av de största målen för det här året. Något jag har haft i tanken sen dagen jag satte mina fötter på svensk mark efter Greklands-resan. Jag ska till Santorini. Jag, Anna och Malin. Tror det kan bli en stor succé. Och jag känner redan hur jag längtar! Men se här så fattar ni:


Ser väl inte helt fel ut?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser sjukt underbart ut <3

2010-01-09 @ 23:54:45
URL: http://cherryhome.blogg.se/
Postat av: Beth

Grekland är verkligen en av de platser som jag vill vill vill besöka snart! Verkar så vackert!

2010-01-10 @ 15:55:55
URL: http://lalalalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0