Cause I'm still awake.

Jag har suttit och pluggat typ hela dagen känns det som. Skrivit om hinduismen och buddhismen. Det är ju inte lite så att man börjar tänka på det där med karma och allt. Väldigt intressant är det i alla fall.

Jag är vaken nu, men jag hoppas att jag sover om tio minuter. Och imorgon ska jag fika med Anna, för det kan bara bli bra!

Jag är vaken nu, men jag ska sova. Jag ska drömma, jag ska sova, jag ska vakna och sen är det onsdag. Jag gillar inte onsdagar, tråkiga dagar, men torsdagar är alltid värre för då är det jobbogaste dagen i skolan, tur att mitt schema kommer se ut mycket bättre på våren. Att sluta halv tolv en torsdag är inget att säga nej till!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0