Back from the dead of winter

Då var även den här dagen över. Snart är det väl dags att gå upp alldeles för tidigt igen för att gå till skolan och därmed inleda sista terminen på gymnasiet. Ja tiden går utav bara den. Men det visste ni väl antagligen redan.

Jag börjar tröttna på att sitta här. Kan inget göra ändå, internet funkar inte på den bärbara datorn så det får helt enkelt bli en relativt tidigt kväll, från datorn i alla fall. Nu ska jag bunkra upp mig i sängen med en bok och min älskade iPod. Helt enkelt bra.

Imorgon ska jag kolla balklänningar. Och dagens bästa var helt klart när min lillebror undrade vad M:et i mitt Thomas Sabo-halsband står för. Undra om han tänkte till där?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0