All of the things I was on the inside

Jag skriver. Religion är det och det har stannat upp totalt. Jag var jätteambitiös i morse på hålet men nu har jag fastnat. Känns väldigt fel allt jag skriver. Men jag har planera på att försöka bli klar, idag! För sen ska det göras psykologi, kollas på natur och skriva annat som också måste bli klart snart. Det har jag lovat mig själv. Och sen ska man ta tag i saker, man ska komma ihåg saker, man ska glömma saker, ja, det är en del som ska göras. Tur att jag ändå hann så långt med religionen förut, annars hade jag nog inte hunnit med den alls.

Jag längtar till nästa torsdag. För då ska vi till Stockholm och det ska bli så himla kul. Och det kommer bli skönt att komma bort från stan lite, är alltid så skönt att vara borta några skoldagar och göra annat. Även om det har med skolan att göra.

Nu ska jag försöka skriva mer på religionen sen ska jag kolla på naturen lite snabbt och sen ska jag ta det lugnt. Det blir nog en helt okej tisdagkväll ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0