You put the beautiful in life

Alla hjärtans dag idag då. Ingen speciell dag kanske egentligen. Det är inte så att jag går runt och tänker på vilken dag det är direkt. Men en del kanske gör det och då får de gärna göra det. Inte mig emot.

Jag ska i alla fall vara lite kärleksfull och låta det här inlägget gå till mina underbara vänner. Fina som få.



Eftersom jag citerade Five For Fighting i rubriken ska jag avsluta med att citera Three Days Grace.

Without you I'm no one, I'm nothing at all.
Tack för att ni finns! <3

Och den bilden är min bakgrundsbild. Åh vad söt jag är ;)


Kommentarer
Postat av: bella

aw :)

2010-02-14 @ 23:30:15
URL: http://bellha.blogg.se/
Postat av: Lisa

Naaaaaw <3

Inget utan dig heller! Och imorgon ses vi! :D <3

2010-02-15 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0