Narcotic

Jag har kommit på att ska jag skriva såna där inlägg som är precis som jag. Ja då gäller det att hålla sig vaken tills man kommer till gränsen då det är nära att man somnar. Ni vet, när man har sett fyra avsnitt av Vänner och man liksom MÅSTE gå och lägga sig men man ändå kommer på att man kan skriva lite blogg ändå. Precis innan man ska dyka ner i sängen.

Jag har kommit fram till att Tictac inte är godis. Tack och lov, för jag är helt beroende. Jag kan dra i mig hur många som helst om jag har några hemma. Säkrast är det nog att inte ha några hemma. Men gott är det. Dock funderar jag på om det har gått lite för långt när man blir lycklig av den nya Tictac-reklamen på Spotify. Jag bara undrar.

Sen kan man vara väldigt ego så här mitt i natten och kolla på bilder på sig själv. Komma på hur mycket man saknar ett ställe som Rom och tycka att på vissa bilder var jag till och med snygg i mitt mörka hår. Men det är bara ibland.

Och en annan sak man kan göra på natten är att skriva ett sånt här inlägg. Ett som förhoppningsvis någon läser och inser vad som rör sig i huvudet på mig så här sent på natten. Så kanske man kan bota mig sen eller nåt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0