Jag vet att det är svårt över telefon.

Jag och Johanna har snackat sms över msn. Jag har fått ETT sms idag. Det är nog rekord. Och det kommer jag knappt ens ihåg att jag fick. Det snurrade till i min mobil runt halv åtta eller nåt, jag vaknade, öppnade smset och låste telefonen. Sen svarade jag på det halv elva eller nåt. För då var jag vaken på riktigt. Men tack till Anna för dagens enda sms i alla fall. Men så kom jag och tänka på en sak. Idag tycker jag att det är tråkigt att ingen hör av sig, men så finns det dagar då alla hör av sig. Då man bara känner för att slänga telefonen i väggen och låtsas att den försvann eller nåt, så man slipper svara på alla sms. Det kommer dagar då jag inte vill röra telefonen för att jag är trött på min touch och inte orkar pilla med alla ord som blir fel. Men det var längesen jag hade en sån dag. Så people: skicka lite sms till mig så jag får nåt att göra.

Haha, nu ska jag ta min bok, lyssna på lite musik och sen sova gott.
Good night!

Övrig onödig information: Jag vill springa. Och det är inte en sån där känsla då jag känner för att springa inom en snar framtid, typ imorgon, nästa vecka eller när snön har smält. Nej jag vill springa NU, när klockan är 00.07 och det är kolsvart ute. Det är tecken på infall.

Men jag lovar, jag ska hålla mig inne. Jag ska sova i natt och inte springa. Jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0