Transfer

Lite konstigt är det måste jag erkänna, men jag har haft en jättebra dag. Och vad har jag gjort då? Spenderat några sista timmar i ett soligt Sälen och sen suttit fem timmar i bilen med massa Kent, massa Jimmy Eat World och en del Carolina Liar, en galet bra bok och lite Ballerina-kex. Och det tyckte jag om. Jag blev liksom nästan ledsen när det blev för mörkt ute för att det skulle gå att läsa. Men jag löste det med ännu mer musik. På allra bästa sätt. I vanliga fall är kanske inte fem timmar i bil den bästa lördagen men idag fick jag inte nog. Hade lätt kunnat åka längre.

Det enda som är tråkigt med lördag då man precis kommit hem att man gärna träffar folk men de är redan upptagna med annat så man sitter här själv med Bon Iver. I och för sig inte helt fel.


Lördag kväll med det här blandat med lite Kent och annat bra är inte helt fel ibland.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du <3

2010-02-14 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0