Tonight

Jag pluggar spanska, vilket i sig betyder att när jag har läst meningen "Que soñeis con los angelitos" cirka fem gånger, tycker jag att glosorna sitter. Det är som jag alltid har sagt: Språk är logiskt. Sen lite grammatik och jag tror att provet sitter som det ska. Att jag har cirka två timmar innan skolan imorgon som jag kan ägna åt endast spanskaplugg känns ju faktiskt också helt okej. Jag stressar aldrig upp mig för ett språkprov, värre är det med natur.

Så när spanskan är klar för dagen ska jag ta bilen upp till Ica och införskaffa en B&J's och kanske en VeckoRevyn och sen sätta mig med två av världens bästa serier. Lite Vänner och sen lite Gilmore Girls så klart. Det ser jag fram emot. Det var längesen jag såg GG, och jag saknar det lite. Ni förstår när ni ser det här.

Någon mer än jag som tycker det påminner om mina egna galna samtal med folk som kanske inte ens fattar vad jag menar? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0