Sunday

Helt totalt uttråkad idag. Jag har känt mig så oerhört rastlös, som att jag måste hitta på något att göra innan jag spricker. Men så kom jag till det andra lilla problemet. Jag kunde inte komma på vad jag ville göra. Men mamma sa att det var nyttigt att ha tråkigt ibland, så jag har väl varit välidigt hälsosam idag. Och då ignorerar jag den där texten Johanna skickade till mig för nån vecka sen som handlade om att man kan dö av tristess. Bara massa lögner eller? Men tråkigt vet man att man har när man:

- Skiver bok om helt ovärda saker.
- Uppdaterar Facebook fyrtio gånger på en minut innan man inser att ingen har skrivit någon ny status sen sist man kollade.
- Målar naglarna typ 13 gånger innan man är nöjd.

ja bara för att ta några exemel alltså. Nu ska jag ta den här uttråkade kroppen, lägga den i sängen och läsa lite bok innan jag ska somna till musik För så pigg som jag är nu kommer jag aldrig somna utan musik. Tror jag.

Good night!
Och inte ens min rubrik är kul.

Locka håret kanske? Nej sova var det ja. God natt!


Kommentarer
Postat av: johanna

finns folk som dött av det, men det är nog inte många..:P jaa fin bild där !!!

2010-03-01 @ 00:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0