Songs in my head

Åh himla, himla iPod-krångel. Bara massa minus på det.

Bella såg skraj ut när jag kom tillbaka till Caffis och min iPod hade flippat ur, men jag har insett efter två timmars krångel att det inte var hennes fel någonstans. Nej min iPod besämde sig bara för att dö idag helt enkelt. Väldigt kul. Och den informerade mig om det på hela fyra språk, engelska, tyska, franska och kinesiska att jag skulle koppla in den i iTunes, för det förstod jag inte utan hjälp från min flerspråkliga iPod? Jag gjorde som jag blev tillsagd, och kopplade in den. "Gör en återställning" Stod det med svarta bokstäver. Liksom, inga alternativ eller nåt sånt, nej jag fick helt enkelt göra en återställning och jag och iPoden började om från början. Inte en låt var kvar och bara det krånglade järnet när jag skulle få in dem. Och ALLA mina listor är borta, min träningslista, min sovlista, min "jag sitter på ett plan"-lista, min "jag sitter i en bil"-lista och min "jag har lite sorglig musik här för att ibland är man på det humöret"-lista. Ja alla dom är borta.

Nu sitter jag här med en iPod med 1300 låtar, saknar ett hundratals låtar, har bara två listor som jag lyckats återskapa och undrar vad jag gjorde för att förtjäna det här.

Sen att 23 februari 2009 spenderades här är inget jag saknar. Nej jag saknar inte 20 grader varmt och tusen upplevelser. Nej inte alls så att jag får ont i magen.

Som ni alla förstår är jag grymt ironisk. Och den här veckan kommer präglas av Rom väldigt mycket. För det är så grymt saknat. och 2009 var ett år i sin egen klass.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, vad har du gjort för fel Matilda? Kanske det berodde på våran "pik-power" varitan? Personligen sp tyckte jag dock att den ägde allt och alla.



R.I.P old songs and playlists!

2010-02-23 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0