Min nedräkning börjar nu

Det var 100-dagars i Skövde. Jag agerade chaffis och fotograf. Jag var på förfest, jag dansade loss med vänner, jag drack massa kallt vatten, för det var rätt varmt där. Det var fullt med folk och det spelades bra musik. Jag hade kul, kul som bara den.

Att ögonen svider efter den sena natten och bristen på sömn och att halsen gör lite smått ont efter allt sjungande, det gör nästan ingenting. Det är det värt.

Skulle egentligen gått till skolan men min morfar är vänlig nog att köra mig så jag fick en extra halvtimme hemma. Så nu ska jag till skolan, ha spanska och sen sätta mig på en buss till Göteborg. Kan bli kul. Och att få sova på bussen kan ju bara gynna de flesta.

Over and out.

Stilla som när snön föll
stilla min nyfikenhet
du växte ifatt min osäkerhet

En låt som jag inte hört så mycket på men nu shufflades den fram i bakgrunden här och jag kände att den är bra den. Fin text. Bra bra, och bara att de sjunger om snö känns rätt nu för tiden, så det får nog bli dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0