Maybe not

Haha 2006. Vilket år det var. Eller ja, det var väl inget utmärkande år så där direkt men just nu har jag dykt ner i bilder och filmer (!) från just detta år. Himla vad kul jag har haft den senaste timmen. Jag var alltså lika gammal som min kära lillebror är i år. Lite twisted. Hittade några såna där galna filmer vi gjorde då. Vi hade stora drömmar om att bli stora stjärnor förstår ni. Det gick inte så jättebra, men vi hade nog rätt kul om jag kommer ihåg rätt. När vi sprang omkring i trädgården och sen saktade ner klippen på i MoiveMaker så att det blev slowmotion med lite härlig musik av Christian Walz i bakgrunden, ja då tyckte vi nog att vi var rätt coola.

Sen åkte vi till Kroatien och upptäckte det paradiset. Mys.

Nu ska jag komma tillbaka till den här tiden och ta mina trötta ögon och titta igenom Cosmo en gång till innan jag går och lägger mig. Också bra.

So long lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0