Ingen vila, ingen rast

Då var man tillbaka i verkligheten efter två veckors ledighet. Det gick i ett mest hela dagen, engelska, latin, spanska, filosofi, promenad med Ebba till Ica och vidare till Emmy, möte med fika, hem och äta mat, läsa ut Hypnositören (läs den!), träna, duscha, fixa svenskan, en kort sväng film och sen helt plötsligt lite inspiration till boken. Bra produktiv dag tycker jag nog.

Dock gillar jag inte måndagar efter lov. Jag var alldeles för pigg för att sova mer än typ 4 och en halv timme i natt och inte ens musik hjälpte. Så när Tyler Hilton började sjunga Insomnia i iPoden, tyckte jag det verkade som musiken retade mig. Sen äntligen somnade jag och vaknade någon timme senare och stängde av musiken. Sen så fick jag sova ända till tio över sex. Vilken lyx va?

Så just därför ska jag lägga mig och läsa om en liten stund. Men först måste jag få ut fantasin på papper så det blir att skriva kanske 20 minuter till. Bra plan.

God natt då mina vänner.

Och en annan sak som känns oerhört galet, och lite tungt, är att det är ett år sedan jag var i Rom, lite så att man får ont i magen för att det var så länge sen och för att det har gått så sjukt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0