I hope we live to shout

Tisdag. Skövde med Lisen stod på schemat och det var väldigt trevligt det ♥.
Det provades söta spetsgrejer och fräna leggins med färgstänk i neonfärger. Nice.
Det åts lunch lite senare än normalt och det åts is. Och oj vad trevligt det var.

Det börjar dra ihop sig till House alldeles snart. Jag laddar upp med musik från serien och äter några tictac till. och så tänker jag läsa några minuter i min brutala bok. För den är bra. Det var svårt att slita sig i förmiddags och jag fick nästan springa till tågstationen.


Och så har jag provat vår och sommarskor. Jag vill ha värme nu!

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är bra! :)

Tack för allt! <3

Ps. hoppas tictacen smakade ;)

2010-02-16 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0