En alla hjärtans dag för the lonley hearts club

Är man som jag, singel, över alla hjärtans dag kan man spendera denna dag på tusen mer sätt än om man är ihop med någon. Eller?

I alla fall, jag började min dag med en härlig promenad. Kändes ett tag som att jag gick så fort så att benen gick av men nej, de satt kvar när jag kom hem. Sen ställde jag mig i duschen och efter att ha insett att vattnet blir kallt mycket snabbare här än i Sälen gick jag upp och åt ungspannkaka med mamma och lillebror. Sen gjorde vi fruktsallad, jag och lillebror alltså. Och vi såg på Kvarteret Skatan. Shit vad roliga de här. Sen åkte vi och hämtade hans kompis Olle som är på besök till tisdag. Sen gjorde jag det där jag älskat sen igår. Satte mig och läste en brutal bok. Nice. Kvällen spenderades med Johanna. Vi såg Wallander, pratade om livet, framtiden och våra planer och hade det allmänt bra. Och nu ska jag prova kläder. Eller jag kanske tar det imorgon bitti. Jag ska leta alvedon och sova. För jag tror inte jag vågar läsa min brutala bok så här sent på kvällen.

Men jag ska första sitta och lyssna en massa på Michelle Featherstone som tydligen hittat till Spotify. I like.


Mycket fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0