Du är drömmarna jag drömmer ibland

Då var jag inne på det spåret igen. Drömmarna. Jag älskar att lägga mig och somna och sen inse att när jag vaknar har jag besökt ett stort antal andra världar. Jag älskar att drömma mig bort till varmare grader med mina kompisar och jag älskar att drömma mig bort till framtiden. Idag har jag mest drömt mig bort till Stockholm på alla möjliga sätt. Börjar tro att jag kan trivas som småstadstjejen som blir storstadstjej. Och det ser ut att bli en till weekend inom en snar framtid. Och det uppskattas ju också på många sätt. Möjlighetens land sjunger Kent, och det handlar nog lite om Stockholm, för där kan vad som helst hända.

Och så för övrigt, jag gillar inte naturkunskap, jag är inte taggad på att göra spanskaprovet en vecka före alla andra, jag är inte sugen på att vänta på en massa som jag vill ska hända nu men jag är på ett galet bra humör ändå och det känns fruktansvärt underbart bra!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill att de man väntar på ska hända NU!!

2010-02-02 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0