Winterwonderland

Goddagens. Idag känner jag mig sjukt kreativ. När jag kom hem från tentan (som för övrigt var galet svår) satte jag mig med Annas julklapp, den blir nog bra den! Och sen fixade jag lillebrors julklapp och jag kan säga det att jag är inte den som är otålig inför julen men jag är lite sugen på att se när lillebror öppnar årets julklapp alltså. Tror jag har lyckats ganska bra i år.

Jag har insett att det blir rätt mycket farande fram och tillbaka den här veckan. På torsdag ska jag första till Göteborg och göra tenta, sen ska jag hem och jobba, sen förmodligen tillbaka till Göteborg och äta med mina klasskompisar som man ju inte kommer träffa mer efter torsdag. Så bara på torsdag ska jag åka tåg fyra timmar! Det bästa är att tre av dom timmarna är efter tentan så jag kan läsa bok de timmarna! Sen måste jag till Skövde eller Göteborg på lördag och fixa sista julklapparna. Måste bli på lördag eftersom det är sista lediga dagen för mig innan jul, förutom imorgon då, men då ska jag ju plugga hela dagen så det räknas inte riktigt. Sjukt att det snart är jul!

Men nu ska jag göra nåt annat, typ fortsätta se Vänner och sen se vad kvällen bjuder på, kanske ett fotbad! Ska ju söka för min fot så kanske kan vara bra om det inte är världens minst vårdade fötter. Haha.


Bild på mig och Filippa när vi åkte Sagoslottet förra onsdagen när vi var med italienskavännerna på Jul på Liseberg. Flummigare Sagoslottet-resa får man leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0