Days pass

Oj oj, här var vi inte så aktiva. Anledningen: Jag har jobbat och jag har mått dåligt så när jag varit hemma har sängen varit det bästa sällskapet när jag väl kommit hem. I måndags på brevbäringen blev det riktigt tufft med min onda hals och kylan så efter några jobbiga timmar ute med andningsproblem fick chefen skicka hem mig och jag kände mig rätt uppgiven. Så det har inte blivit någon brevbäring för mig de senaste dagarna. Blir väl antagligen imorgon men jag mår fortfarande inte som jag ska. Den här förkyldningen har inte bara satt sig på halsen och huvudet utan även på orken så när jag kommer hem på kvällen är jag verkligen helt slut. Så huvudvärk som inte går över och en hals som gör ont hela tiden och helt slut. Ja bra blanding. Men det går över.
Men nu ska jag läsa Solo, se Vänner och vila ordentligt för nu vill jag bli frisk!
Och snart är det jul. Det är faktiskt lite mysigt att gå brevbäring dagen innan jul och möta massa små söta gamla gubbar och tanter som är glada och önskar god jul. Så blir det brevbäring kan jag ju glädjas åt det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0