Tuesday you will sing

Oj, vad händer här? Efter gårdagens extrema brist på motivation känns det som att jag idag har fått två dagars dos med motivation, känns nästan som jag inte har tid att göra det jag vill göra idag. Tänkte avsluta mitt städande i rummet i eftermiddag, så mitt rum kommer vara så där vintermysigt sen. Och så är jag faktiskt motiverad till att plugga. Så nu har jag lagt upp ett schema som jag vet jag kommer kunna hålla.

14.00-14.40 Plugga utan avbrott!
14.35-15.30 Plugga med Förhäxad i bakgrunden.
15.30-17.00 Bli klar med rummet!

Sen efter det lovar jag mig själv lite slötid tills imorgon då det blir en heldag i Göteborg, som avslutas på Liseberg med Filippa, Emelie, Christin och Linda. Blir helbra!

Men nej, nu är klockan 14.00, sätt igång!

Fast så vill jag träna också men jag struntar i det med tanke på att jag inte känner mig helt 100%, tråkigt men sant.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du känner dig 100 sen :) så allt blir bra :)

2010-12-08 @ 01:28:46
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0