Something tells me I'm into something good

Hej hopp! Jag har egentligen inget att skriva här! Har haft en trevlig helg med kalas hos Carls farbror, fest i Mariestad med Carls trevliga kompisar och en slöarsöndag hemma. Känns bra.
Imorgon bär det av till Göteborg för sista lektionen och sen plugga med Filippa tills vi somnar av utmattning och sen på tisdag är det tenta. Jag vill inte! Men det får gå ändå.

Nej, nu ska jag sova. Med mitt täcke! Gudars vad skönt!
Har för övrig precis sett ett avsnitt av Sex and the city och kan säga som så: skulle det vara så att mamma läser det här och har så där en 500 kronor kvar att köpa julklappar för till mig har du här en idé: SATC-boxen med ALLA avsnitt!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0