Motivate me

Måndag igen. För en gångs skull hade jag planerat att inte vara fröken duktig som ALLTID är i tid till skolan utan ta tio i nio-tåget och komma antingen precis i tid till lektionen eller någon minut försenad, vad händer? Jag fastnar i Herrljunga och blir sittande där en timme, slutligen när vi når Göteborg är klockan nästan halv tolv och min lektion är i stort sett över, jag julklappsshoppade och pluggade lite med Filippa istället. Hade i och för sig inte kommit in mycket tidigare med tio i åtta-tåget så det kändes inte så tungt ändå att jag tog en vild chansning idag.
Idag är jag inte motiverad till nåt alls. Tur att jag och Filippa gick igenom Andreuccio-boken så det känns som man har koll på vad den handlar om i alla fall. Don Camillo-boken tar vi på onsdag innan Liseberg med de andra tjejerna. Det värsta idag är att jag inte ens är motiverad till träning. Jag vill bara ta på mig mina pyjamasbyxor och ligga i sängen och kolla på Vänner. Det är väl rätt bra att jag som "kortansvarig" måste dit annars hade det nog blivit sängen och Chandler för mig idag.

Nu ska jag sitta och glo på ingenting ett tag och sen byta om. Idag funderar jag till och med på att vara så lat att ta bilen till träningen FAST det går snabbare att gå. Men nej, vi får se.
Hej!


Extremt lockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0