It's christmas time

Imorgon är det julafton. Vilken grej! Jag har varit sugen på julafton sen november och nu är den äntligen här. Och jag är bara trött. Men det tyder väl på att jag har blivit friskare, för innan var jag inte bara trött utan också, helt slut, hade ont i hela kroppen och ja allmänt sjuk. Och just därför känner jag att jag faktiskt kan med att lägga mig sjukt tidigt. Typ nio, eller nåt. Men först ska jag slå in alla mina julklappar, äta gröt och skinkmacka med min familj och sen göra en liten hemlig grej för en kompis. Hon kommer med all säkerhet bli glad.
Ja, mer än så har jag inte att tillägga i dag.
God jul i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart jag blev superduperglad !!!

2010-12-23 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0