In the middle of the ride

God kväll! Sitter och kollar på The day after tomorrow. Vet inte hur många gånger jag har sett den filmen men den är verkligen lika bra varje gång. I nyhetspausen ska jag göra mig iordning och krypa ner helt i sängen och kanske se slutet på filmen, det beror på hur trött jag blir och med den förkyldning jag vaknade med imorse kan det vara bra om jag sover tidigt då jag ska upp klockan sex imorgon. Men men, jag får se hur det blir helt enkelt.
Haha jag märker att det är svårt att skriva det här inlägget, filmen är sp mycket roligare att koncentrera sig på, så jag tror jag gör det.

Fyra dagar att jobba, fyra dagar att förbereda för jul och sen är den äntligen här! Jag är till och med klar med alla julklappar, känns mycket bra :)

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0