I'm falling even more in love with you

Jobbdelen av måndagen är över. Skönt som bara den! Nu sitter jag under en filt och laddar om för de tre sista dagarna att jobba innan nyår och förhoppningsvis går de dagarna lika bra som idag. Ska dock jobba lite fler timmar än idag men det löser sig, och ja, det blir mycket mer pengar än jag trodde när jag fick mitt schema. Så jag klagar inte! För fler timmar är mer pengar, och så mycket som jag ska hitta på i framtiden är pengar alltid välkomna!
Men i eftermiddag tänker jag bara njuta av en ledig eftermiddag.

Sen en liten rättelse: Jag råkade glömma ett litet ord igår så det verkade som jag satt och käkade på tv-serien How I Met Your Mother, men jag tror att ni egentligen fattade att det inte var det jag gjorde utan att jag åt chokladen och såg serien, men Malin hade så fint kommenterat detta faktum så för hennes skull rättar jag mig själv här.
Men faktiskt Malin, det var säsong tre! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisen

Nästa höst åker vi? :D Och i vår med för den delen ;)

2010-12-27 @ 16:28:40
Postat av: Matilda

Det gör vi! Gudars vad vi ska resa! :)

2010-12-27 @ 16:35:10
URL: http://luckyfutures.blogg.se/
Postat av: Malin

JAG kom på det!! ;) säsong två är ändå mumsigare! :P puss på dig fina människa!

2010-12-28 @ 19:33:54
URL: http://dahliaswords.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0