I wanna roll with the wind

Hello fellow bloggreaders, eller nåt.

Det är fredag och jag sitter här på min stol och undrar vad jag ska hitta på ikväll.
Ska jag träffa Carl eller ska jag spendera kvällen med de två männen (eller.. ja?) i detta hushåll? Jag gör gärna båda, kan inte Carl ses blir jag inte direkt bitter eller så. Nåt jag däremot är, är hungrig, nåt så in i tusan och jag vet inte riktigt när det blir mat här men blir det inte snart smäller jag av.
Imorgon ska jag förhoppningsvis köpa min nya mobil, men med den turen jag har haft med mina mobiler kan man ALDRIG vara säker på om mobilen i fråga finns i butik eller så. One can only hope.

Idag har varit lite tvärtomdagen, för när jag blev lite deppig ett tag tyckte jag att det bästa sättet att bota detta var genom att städa, och det gjorde jag också. Oj, vad jag städade! Och nej jag är inte ens ironisk här.

Jag är bara hungrig.


Tänka sig, här var det varmt ni.

Okej, nej nu ska jag nog hämta lillebror för nu ringde grannen och frågade om pappa inte skulle mata sina utsvultna barn snart. Och grannen är inte ens hemma.

Haha, hungerironi är rätt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0