Friday, I'm in love!

Idag är dagen alla väntar på. Och nej inte julafton. Utan fredag. Det är ju dagen alla väntar på hela veckan. Och den är alltid lika välkommen! Saker som har hänt idag:

* Den vanligtvis timmeslånga tågresan till Göteborg tog två timmar.
* Jag kom för sent till lektionen.
* Jag och Linn fick en himla massa tidningar som delades ut utanför universitetet.
* Jag stressade mellan tåg, promenad hem, mat hemma, ombyte och promenad ner till jobbet.
* Jag fick med mig två tidningar utan adress och min egen Cosmopolitan vilket betyder att jag nu har fem nya tidningar att bläddra igenom!
* Jag tog en så lugn och skön kväll jag bara kunde och det var INTE fel.

Saker som kommer hända innan jag slocknar ikväll:
* Vänneravsnitt och nagellacksmålning.
* Ögonbrynsfix
* Lite tidningskoll.
* Mysmusik på bästa mysvolym och sen somnar jag gott!

Imorgon ska jag shoppa, plugga, gå på kalas hos Carls farbror och sen på inflyttningsfest hos Carls kompis i Mariestad. Frågan är: Vad har man på sig som passar på båda tillfällen? Man orkar ju inte byta om. Ja, detta tåls att tänka på.

Nu sätter jag igång med kvällens sista bestyr och sen somnar jag gott efter en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0