For those who sit and wait for sunday to be monday

Idag är det söndag. Och jag hade söndagsångest redan igår, så ni kan gissa hur mycket ångest jag har idag. För att dämpa detta äter jag choklad och How I Met Your Mother som jag fick i julklapp av min kära pojkvän. Jag är snart igenom denna säsong. Så vad jag gjorde för att lösa detta var att klicka hem säsong 2 och fick även med SATC-boxen med alla avsnitt. Perfekt att ha när man har lite tid att slå ihjäl. När jag nu har det.

Nej jag har verkligen inget mer att säga och jag borde sova kanske. Ja antagligen.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror inte att man ska äta första säsongen av How I Met Your Mother..har hört att den andra ska smaka bättre ;) puss!

2010-12-27 @ 14:16:05
URL: http://dahliaswords.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0