December

Jaha ja, den här dagen var ju nästan dömd att börja med ett misslyckande. Det började med att jag liksom glömde att gå upp när sista alarmet ringde så det var tur att Filippa smsade mig strax efter nio annars hade jag säkert fortfarande sovit. Sen klampade jag iväg till stationen i kylan och insåg tio minuter innan tåget skulle gå att jag hade glömt min plånbok med tågkortet hemma så det blev ingen tågresa för mig idag, och därför heller ingen skola. Så det var bara att vandra hemmåt igen och inse att man är bra klantig ibland. Men tro nu inte att jag ska ligga på latsidan för det, nej plugg, städning och gymmet står på schemat. Ska nog börja rensa lite i garderoben så fort jag är klar med läxan. Känns bra att decemberstäda lite så det är fint sen till jul (då krävs det väl att jag städar ordentligt cirka fjorton gånger till den här månaden men ändå).

Men först, clementin och Don Camillo!


Dösnygga och redo för vargavinter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0